4 DECEMBER 2011

Hej! Gårkvällen slutade kalasbra! Åkte ut till Julia vid åttatiden och drack vin och pratade med henne och Natalie hela kvällen. Sedan vid halv ett bestämde vi oss för att gå ut och det var faktiskt riktigt roligt! Kul med en sista utgång såhär innan jag åker. 

Idag stod jag upp vid tio för att gå och träna med min PT Elisabeth. Fick en del nya övningar vilket alltid är bra eftersom det blir ganska uttjatat att göra samma varje gång. Hon är grym på det sättet att hon alltid pushar mig lite till när jag egentligen bara vill ge upp! När jag är på gymmet själv har jag en tendens att bara göra det jag tycker är bekvämt ibland, men med hennes peppande blir jag mycket mer motiverad! 

Nu ska vi göra iordning nachos här hemma, supergott! Ska även börja med packningen lite smått tänkte jag.. Vi hörs senare, puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0