AO NANG

Heeej! Sitter nu på hotellrummet efter en heldag ute på Poda Island! Otroligt fint där, precis som alla andra ställen vi besökt i Thailand. Sedan jag skrev här sist har vi hunnit med Phi Phi Island, Railay Beach och nu är vi i Ao Nang, som är sista stoppet på vår resa. Ska skriva mer om varje ställe och visa bilder när jag kommer hem! Lite svårt med bilderna nu för jag har inte med nån sladd till kameran osv, men kika in på min Instagram, Linnfredrika, för att se lite bilder tagna med min Iphone! 

Nu är klockan drygt fem här och vi slappar lite på rummet innan vi ska ut på stan för att äta. Har även varit hos en skräddare och beställt en nyårsklänning (!) så ska dit senare ikväll och prova den för andra gången, spännande!! Vi hörs snart igen, hoppas allt är bra med er, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken fin header! :)

2011-12-28 @ 14:38:36
URL: http://patriciasea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0