DAN FÖRE DAN

HEJ! Som rubriken lyder så är det dan före dan här hemma hos oss kan man säga, för imorgon bär det äntligen av till THAILAND! Åh, vad jag har längtat!! Datorn hänger med så på de ställen jag har tillgång till internet så kommer jag försöka uppdatera er med bilder osv, låter det bra?

Idag har jag iallafall jobbat på förmiddagen, och nu kom jag precis hem. Har hunnit med ett par ärenden påvägen hem och nu har jag tänkt läsa lite innan jag drar mig bort mot gymmet. Vi hörs senare fina ni, puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

HejHej!



Jag tänkte passa på att göra lite reklam för min blogg..

Jag la precis upp en tävling där 2st lyckliga vinnare får var sitt presentkort. 500kr på skor.



Snart kommer det även fler julklappstävlingar. Så håll utkig i min tävlings-kategori. ;M)

Berättar även om roliga events, goodiebags, mode och allt möjligt.



Välkommen in <3



Om du inte gillar sådan här reklam ber jag så mycket om ursäkt och önskar dej en trevlig dag och juletid : )



//Lina Holgersson

2011-12-06 @ 16:35:59
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0