UNDERBAR HELG

HEJ på er!

Har fått lite klagomål på dålig uppdatering så får väl ta tag i det nu, haha! Vill börja med att säga att jag har haft en helt underbar helg! Den började med årets första (för min del iallafall) fotbollsmatch på Kungshamnsvallen! Så vi satt där i solen och kollade på A-lagskillarna, som förövrigt vann med 3-2! Jag och Jesper fortsatte sedan ner till Calmars för att se på Robin, Rikard och Micke när dom spelade! Blev en mysig men lugn kväll för min del :) På lördagen stod jag nämligen upp tidigt för att åka till Göteborg med mamma! Shopping stod på schemat. Hade skrivit en lång lista för att få med mig allt.. Handlade bland annat skor till balen och studenten, ett par Palladium skor, nya solglasögon, lite kläder osv. Avslutade sedan dagen med grill och mys hos Olivia och sedan utgång! Mycket trevlig dag!! Söndagen bestod mestadels av sol och fotbollstittande, mys!

Hoppas ni hade en lika bra helg som mig! Puss!


Cornelia, Bella & Johanna på matchen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0