SÖNDAGSSYSSLOR

Full rulle hör ju inte till vanligheterna på söndagar, nej. Idag har dock varit annorlunda. Stod upp vid åtta imorse, åt frukost, gjorde mig iordning, hämtade Emelie och åkte sedan in till munkedal för att släppa av lillebror. Sedan bar det av mot torp. Gick runt där och strosade ett par timmar, fick köpt oss lite smått och gott och åkte sedan hem! Fick slängt i oss lite mat och drog sedan ut på en powerwalk, och efter den var det raka vägen till gymmet. Nu är jag helt slut och ska hoppa in i duschen, sätta på mig mjukiskläderna, tända massa ljus och bara mysa resten av dagen/kvällen. PUSS


Älskar kameran på iphone 4, grym!

Kommentarer
Postat av: bella

Hallå där kolla in mitt senaste inlägg för film tips :) kram Bella

2011-10-03 @ 18:14:39
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0