CIRKELTRÄNING MED PT

Hej! Kom på att jag glömt skriva om passet med Elisabeth i veckan som jag lovade, oops.. Men det är ju inte försent ännu, right? Började iallafall med 10 minuters uppvärmning på crosstrainern innan vi fortsatte inne i motionsrummet. Där hade Elisabeth förberett för ett stenhårt pass med cirkelträning, fy fasen säger jag bara. Fyra varv körde jag, låter kanske lite men kan lova att det var ordentligt jobbigt! Det var blandade övningar med både kondition och styrka, var helt slut i kroppen efteråt men det är en sån sjukt skön känsla när man är klar! Vi har bokat en tid redan nästa torsdag för att köra igen. Är det bra väder kör vi ute i terräng, är det dåligt kör vi Yoga. Nu blir det fredagsmys här hemma, och imorgon tidig uppstigning för en heldag i Götelaborg med världens bästa mamma. Puss!
Jag i plankan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0