NU KÖR VI!

Okej, nu hörrni, nu jäklar är jag back in the game! Från och med i måndags kör jag en vit månad. Det innebär ingen alkohol, godis, läsk eller andra onyttigheter! Känner att det har blivit alldeles för mycket av det goda under sommaren så nu får det bli slut med det. Drog även igång med träningen igen i måndags och idag var jag på Tumlaren och träffade min PT Elisabeth. Vi började med lite övningar i gymmet innan vi körde några övningar med Kettle bellsen. Sedan fick jag prova deras sprillans nya Indoor Walking-maskiner! Sjukt kul och sjukt jobbigt!! Man skulle kunna säga att det är en blandning mellan crosstrainer och spinning och dom kommer köra detta som rena pass! Grymt bra för konditionen! Efter det så pratade vi igenom min kommande träningsplan. Jag ska försöka satsa på att löpträna tre gånger i veckan samt styrketräna två gånger i veckan. Utöver detta kommer jag att promenera till och från jobbet plus lite fler långpromenader. Är sjukt taggad nu och jag hoppas ni är med mig?! NU KÖR VI!!
 
Inspiration!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Linn jag börjar efter helgen!!! :D

Svar: fan va braaa corre då peppar vi varandra :D
linnfredrika.blogg.se

2012-09-01 @ 10:28:21
URL: http://annacornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0