10 JANUARI 2012

Hej godignar! Blev en lite annorlunda träning med Elisabeth idag. Eftersom det var ett bra tag sen vi sågs nu fick vi catcha upp lite och gå igenom mitt träningsprogram osv. Vi tog även lite tester samt vägde och mätte mig osv. Blir ju ytterligare ett uppehåll i träningen nu iochmed operationen men vi ska ses igen när jag blir bättre och då skapa ett nytt träningsprogram. Att ha en PT är verkligen något jag kan rekomendera! Det är så skönt att ha någon att ställa sina frågor till! Plus att det är ganska vanligt att man gör fel på gymmet, då är det super att få experthjälp med ett personligt träningsprogram! Så funderar ni på att skaffa PT, kör! 

Nu sitter jag och väntar på middagen och har precis vart ute på en promenad med mamma! Blir soppa för mig idag med eftersom jag satte in tandställningen, alltså plattan i gommen, igår. Det är sjukt svårt att äta/svälja och jag läspar som fan haha. Men det blir bra i slutändan! PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0