8 JANUARI 2012

Hej på er! Stod upp för en liten stund sedan, tog sovmorgon idag eftersom jag var ute igår. Det blev faktiskt en grym kväll, jag hade riktigt roligt! Det var tyvärr sista utgången för mig på ett tag nu iochmed operationen på torsdag..
Veckan som gått har jag jobbat en hel del, träffat mina vänner samt firat lite jul hos mormor och morfar. Trots att resan var helt fantastisk så är det faktiskt ganska skönt att vara hemma igen. Dock lite svårt att komma tillbaka i rutinerna efter drygt tre veckor med sol, bad och paraplydrinkar, haha.

Imorgon bär det av in till uddevalla för att sätta in en platta i gommen inför operationen som jag själv ska skruva på varje dag för att bredda överkäken, låter nice va? 

Vi hörs mer senare med bilder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0