DAG 5

Hej! Nu är jag inne på min femte dag efter operationen och allt går sakta framåt. Svullnaden i ansiktet lägger sig mer och mer och jag börjar nu övergå till en grön/gul nyans istället, haha. Har en tid hos tandregleringen imorgon då jag ska in och börja bredda överkäken, återkommer mer om det imorgon. Förövrigt har jag det ganska skönt här hemma under min sjukskrivning. Börjar bli smått rastlös men jag underhåller mig med skilda världar, sex and the city, läsa böcker, greja med datorn osv. Nu ska jag titta på ett par avsnitt av skilda världar och mysa ner mig i soffan. Vi hörs senare med mer Thailandsbilder, puss på er fina läsare!


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

åh skilda världen, nostalgi :D

2012-01-17 @ 20:15:14
URL: http://endenise.se
Postat av: Evelina

sv: ja dom är underbara! det som står :D runwaydreamz.com :)

2012-01-17 @ 22:31:49
URL: http://ewiss.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0