HOME SWEET HOME

HEJ på er! Har vart lite tomt här men har haft fullt upp sen jag kom hem på nyårsafton. Vi kom hem vid 17 tiden på eftermiddagen och då blev det en snabbdusch och ombyte innan middagen på kvällen. Efter den åkte jag ut till Jesper och firade in nya året. Sedan bar det även av till krogen, grymt bra kväll!

Sedan jag kom hem har jag även satt in gummiringar mellan tänderna inför operationen nästa vecka.. Det gör sjukt ont och jag kan inte äta, kul.. Men men, det blir bra i slutändan!

Ska lägga in alla bilder från resan också, jag lovar! Gör de så fort jag får tid. Nu ska jag dricka glögg och mysa framför tvn med mamma, vi hörs! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh tack! :)

2012-01-03 @ 21:50:58
URL: http://fannylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0