25 juni

OJ! Gick in på bloggen nu och såg att hela blogg.se har fått ny design?! Är jag helt efter eller? Ha-ha. Jaja, det ser bra ut iallafall och kul med lite förändringar! 
 
Har precis vart ute på en mördarpowerwalk med Julia i typ två timmar, grymt skönt! Har inte kommit mig iväg till gymmet på ca två veckor efterosm jag har jobbar ca 50-60 timmar i veckan + umgåts mycket med mina fina vänner. Min midsommar blev inte riktigt som planerat men den blev toppen ändå! Synd bara att vädret var så dåligt men vad ska man göra åt saken liksom, bara att gilla läget. Slänger upp lite bilder fårn helgen här inom kort!
 
Hoppas ni har haft en bra helg så hörs vi snart igen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0