18 MARS 2012

Hej på er! Jag har haft en fantastiskt skön helg. Fredagen bestod av jobb och sedan mys med fina vänner på kvällen. Lördagen blev väldigt lugn, tog en promenad med min lilla kusin i barnvagnen och på kvällen lagade jag mat och myste med Emelie. Senare kom Julia en sväng också, tycker verkligen om dom två! Idag sov jag ut länge och har sedan myst med lillkusinen hela dagen, underbart!
Har vart förkyld hela veckan så har inte tränat nått alls förutom lite promenader. Imorgon är det dock dags igen! Ska köra ett pass med min PT Elisabeth imorgon kväll, äntligen! Skriver mer om det imorgon. Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova, hoppas ni har haft en underbar helg! PUSS

Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS - lottar ut valfritt smycke (vilket du vill på samarbetspartnerns hemsida) till ett maxvärde av 200 kr!!

2012-03-19 @ 19:50:55
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0