27 NOVEMBER

Ååh, blir så trött! Har haft ont i magen sedan i fredags och bestämde mig för att gå till vårdcentralen idag. Gjorde en del prover och det visade sig att jag har fått magkatarr... Så idag efter jobbet har jag bara vilat, var tvungen att skippa träningen.. Hoppas verkligen det är bättre imorgon så att jag kan träna fotboll iallafall! Blir så sjukt rastlös när jag inte kan träna. 
 
Nog om det. Hade en fantastiskt bra helg i Stockholm tillsammans med Emelie! Vi såg Swedish House Mafia som var helt galet bra!! Är så glad att jag fick möjligheten att se dom innan dom splittras. Resten av helgen gick vi på stan, festade, fikade, shoppade osv, grymt bra helg med andra ord! Hoppas ni också hade en mysig helg! Nu ska jag ta en ipren och gå och lägga mig så jag är pigg imorgon när jag ska jobba hela dagen. Puss o godnatt!
 
Bild från konserten, magiskt bra!!!

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv, de är bra :)

2012-11-27 @ 23:49:42
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: Liborius

fy magkatarr har jag haft många gånger, inte roligt alls:/

2012-12-04 @ 10:07:19
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Anna

Stackare! Ett tips är att undvika Ipren om du har magkatarr, den är inte helt snäll mot magen!

2013-02-17 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0