ATT NÅ SINA MÅL

Som jag har sagt tidigare så hade jag som mål att klara av att springa en mil utomhus i terräng (har gjort det på löpband förr). Nämde detta för min PT Elisabeth som genast sa att hon kunde springa med mig. Vi har bokat tider flera gånger som har fått ställas in pga sjukdomar osv men idag sågs vi äntligen... OCH JAG KLARADE DET!!! Är så stolt över mig själv att jag klarade att springa hela vägen!! För andra kanske inte en mil är så långt men för mig är det verkligen det! Jag är en person som verkligen har hatat löpträning så för mig var detta jättestort! Stort TACK Elisabeth för att du sprang med mig, hade aldrig klarat detta utan dig! Ser fram emot nästa gång!
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

åh vad grym du är:D skulle aldrig orkat det!

2012-11-23 @ 10:50:10
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0