LEDIG TORSDAG

Oj, vilken skön dag jag har haft idag! Har vart ledig hela dagen och har faktiskt gjort en hel del. När jag vaknade såg jag att jag hade fått mail från min PT Elisabeth som sa att hon hade bokat in mig på ett indoor walking pass, så det va ju bara att bege sig dit på lunchen! Mitt första hela pass med indoor walkning och det var riktigt roligt! Kul med en ny träningsform! Sedan körde jag och Elisabeth mage och rygg i en halvtimme och efter det pratade vi om hur det går med min träning osv. Berättade för henne om mitt mål med att klara en mils löprunda utomhus och hon sa att hon gärna springer med mig så det ska bli kul! Tror det blir mycket lättare att klara det om hon är med mig och peppar hela tiden!
 
När jag kom hem från Tumlaren igen dammsög jag hela huset, plockade ur diskmaskinen, städade rummet och sedan gick jag och Frida iväg på en mils powerwalk! Så himla skönt, förutom skyfallet då, ha ha. Nu ska det bli riktigt skönt med en lång varm dusch och sedan soffhäng. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; det gör jag :)

2012-10-04 @ 23:08:55
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv, jajamen! =)

2012-10-08 @ 20:24:22
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0