FOTBOLLSCUP

Så var det söndag igen. Veckorna går skrämmande fort! Men nu när vi går mot ljusare tider tycker jag att det är bara bra faktiskt! Min helg har varit lugn och skön men samtidigt ganska händelserik! I fredags slutade jag klockan 18 så efter det vart det bara fredagsmys med familjen och Julia! Igår stod jag upp tidigt för att jobba och efter det bar det av bort till Bella Gästis för middag med släkten, då vi firade farmor och farfars guldbröllopsdag. Vi hade en jättemysig eftermiddag tillsammans med god mat. Idag ställde jag klockan sviiintidigt för att åka iväg och spela fotbollscup i Stenungsund. Det var så himla roligt! Mina första riktiga matcher på... fyra, fem år? Kommer inte riktigt ihåg. Dock stukade jag foten en bit in i andra matchen såpass kraftigt att jag inte kunde spela mer... Så himla tråkigt!!! Men så är det. Vi lindade foten hårt så nu känns det bättre. Det var iallafall väldigt roligt att va med och även att titta på! Så roligt att va igång med fotbollen igen! Nu ska jag sova, är helt slut. Hoppas att ni har haft en bra helg! Vi hörs snart igen, puss och godnatt!
 
Mamma och jag på middagen igår! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sv; Varse :D
Nja, har migrän men den börjar släppa ni, men annars så är det bra :)
Sj? :)

2013-02-04 @ 11:07:47
URL: http://stiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0