MRL

Kom precis hem efter mitt livs första MRL pass. MRL står för mage, rumpa, lår och det var enligt mig ett roligt och jobbigt pass! Man jobbar endast med sin egen kroppsvikt som redskap och gör olika övningar som tränar just mage rumpa och lår. Grymt bra träning för oss tjejer, det är väl precis de ställena på kroppen man vill träna eller vad säger ni? haha :) Är iallafall nöjd efter dagens pass och känner på mig att det kommer kännas i kroppen imorgon. Nu ska jag mysa ner mig i sängen med tända ljus och se på Maria & Mindy! Puss och kram!
 
Bild på mig från i lördags!

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Härligt, med mig är det bara bra. Hur har din dag varit? :)

2013-02-20 @ 16:56:55
URL: http://bryngelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0