INTERVALLER

HEJ! Har ni haft en skön ledig dag? Min har vart väldigt lugn och skön. Började dagen med en lång fika/lunch med goa vänner. Sen gick vi en sväng på bryggan och nu har jag precis vart och kollat på mitt lags fotbollsträning. Jag hoppade över träningen idag eftersom jag har ont i halsen, gött segt.. Men hoppas på att det är bättre imorgon. Får abstinens om jag inte kan träna.. Påtal om träning så var jag ute och sprang med min PT Elisabeth i tisdags när jag var ledig. Vi körde intervaller i trappan vid smögenbron vilket var h e m s k t. Har aldrig gjort det innan och jag orkade tre gånger upp och ner innan vi sprang hemmåt igen. Det var verkligen skitjobbigt men vet ju att det gör så sjukt gott för konditionen. Ska jag kunna bättra min tid på milen osv så måste jag köra intervallträning också. Så det ska det helt klart bli mer av! Nu ska jag dock ha myskväll med några vänner, så skönt! Ha en fin kväll, PUSS!
 
Från intervallträningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0