OPERATIONSTID!!

Har ÄNTLIGEN fått en operationstid!! Dom ringde från Näl förut och sa att de har bokat in mig för operation den 12 januari! Sååå himla skönt att äntligen ha fått ett datum! Nu är det bara till att vänta. Jag ska för er som inte vet operera käken för att bredda mitt bett och få en bättre bettyta. Ska försöka ta en före och efterbild sedan så att ni förstår bättre vad jag menar. Var bara tvungen att berätta detta, talk to u later, KRAM!


Här biter jag ihop helt. Det är alltså detta jag ska justera med hjälp av operation så att jag kan bita bättre!

Kommentarer
Postat av: sophie söderholm

Hej! Jag heter Sophie och jag har en liten fråga! :)
Jag googlade mig fram hit pga att jag skall göra samma operation som du redan gjort! Jag ser på bilden ovan att du har haft samma typ av bett som jag har just nu. Skulle det vara möjligt för mig att ställa någon fråga om det på mail? Är så nervös inför kommande operationen i januari, så jag tänkte det kunde vara skönt att fråga någon som vet! skulle bli jätteglad om du vill maila mig [email protected]!

Ha det så gott :)

2013-11-28 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0