TRÄNING MED PERSONLIG TRÄNARE

Som jag tidigare nämnt så har jag ganska nyligen börjat träna med en PT, dvs en personlig tränare. PT:n jag går hos heter Elisabeth och jobbar på Tumlaren. Vi har träffats några gånger nu och jag har fått ett träningsprogram med massor av övningar som jag gör flera gånger i veckan. Vi ska fortsätta ses ungefär var tredje vecka för att träna en timma varje gång och följa upp mina resultat. Däremellan tränar jag på egen hand ca 3 gånger i veckan i gymmet med de övningar hon har gett mig. För mig fungerar det verkligen jättebra att träna med henne och jag får mer motivation då hon har visat mig hur jag ska använda redskapen och maskinerna för att få ut så mycket som möjligt på rätt sätt. Det är många som tränar fel på gymmet och därför kan det vara väldigt bra att ta hjälp av en personlig tränare som visar hur man ska göra. Alla är ju olika och ska därför träna på olika sätt för att nå bästa resultat! Jag kommer fortsätta skriva lite om detta samt dela med mig av bilder till er! Låter det bra? 

Bild från en träning med Elisabeth förra veckan

Kommentarer
Postat av: Lisa

fyyyy vad kul!!! ;)

2011-11-28 @ 23:07:35
URL: http://lisafilippaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0