SJUKSKRIVEN...

Heeej! Hoppas allt är bra med er. Själv har jag fått hjärnskakning och en blödning i yttre kammaren i ögat.. Fick en stenhård boll rakt i ansiktet från nära håll under våran match i söndags så fick åka in till akuten.. Kunde inte så någonting överhuvudtaget på vänster öga. Först sa läkaren att jag skulle va sjukskriven i minst två veckor och bara vila vila vila, men ögat har återhämtat sig förvånansvärt snabbt så jag ser redan mycket bättre och har inte lika ont längre. Hoppas på att kunna bli helt bra snart så jag kan börja träna och jobba igen, blir så sjukt rastlös av att bara gå hemma! Tanken är även att jag ska på summerburst (en festival i göteborg) i helgen så jag håller tummarna för att det ska funka. Nu ska jag gå och lägga mig, sov så gott godingar! Puss och kram!
 
Såhär såg jag ut igår..

Kommentarer
Postat av: Lisbet Olofsson

Har du hälsozamma tips?

Har du något hälsozamt tips som fungerar just för dig och som du vill dela med dig av?

Jag vill samla in många, minst 100 stycken hälsozamma tips. Det kan innebär vad som helst bara att du känner att du känner att de fungerar mest för dig. Skriv in dem här nere i kommentarsfältet och skriver du som gäst glöm inte din mailadress.

Jag vill senare bjuda in dig och ditt tips till ett blogginlägg där jag även länkar till dig som STORT TACK.

//Lisbet
http://halsozam.com/eget-tips/

2013-08-13 @ 07:19:04
URL: http://halsozam.com/eget-tips/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0