BRÖST & BICEPS MED PT

Heeej! Allt bra med er? Med mig är det toppen! Solen skiner och det är äntligen helg. Har precit städat och tvättat så nu har jag gjort mig förtjänt av en långpromenad i solen med Patricia! Först tänkte jag bara berätta lite om min träff med min PT i förrgår. Vi körde ett lite annorlunda pass i gymmet med bröst/biceps. I vanliga fall kör jag alltid bröst/triceps men detta funkade jättebra det med! Det var längesen jag körde det senast så nu kan jag knappt röra mig, haha. Vi körde fyra övningar på varje muskelgrupp vilket jag tycker är ganska lagom. Har ju fått vila ett tag pga min muskelinflammation i axeln och det märks ju att man tappar fort måste jag säga.. Men som tur är kommer det ju oftast tillbaka lika snabbt så det är bara att kämpa på! Vi gjorde även upp att hon ska hjälpa mig med ett kostschema som jag ska följa ett tag framöver, återkommer mer om det när jag får det till veckan! Nu ska jag ut i solen, puss och kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0