ÄNTLIGEN TILLBAKA PÅ GYMMET

Heeej på er! Hur mår ni? Jag mår kanon! Vet att jag har vart väldigt frånvarande här på bloggen det senaste men jag kan bara skylla på att det har vart en heeelt fantastisk sommar! Vilket väder det har vart! Så jag har knappt haft igång datorn ens om jag ska vara ärlig.. Men nu är semestern slut och i måndags var jag äntligen tillbaka på gymmet. Och inte med vem som helst, min bästa träningspartner Linnea har äntligen flyttat hit igen! Så nu jäklar! Vi började med ett hårt ben/rumpa pass i måndags och jag skäms lite över att säga att jag hade träningsvärk ända tills i lördags (!), helt sjukt! Men å andra sidan så vet man ju att det har gjort någon nytta då iallafall, eller hur?
 
Här nedan har ni bilder på mina två favoritiövningar för tillfället när det gäller ben/rumpa. Den översta är vanliga squats (benböj) med eller utan vikt. Den nedre bilden visar en övning som jag ganska nyss har börjat med. Där lägger man på ganska mycket motstånd, precis så du orkar pressa ner "dynan" så kör man det 3*10 på varje ben.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0