TVÅ PASS OM DAGEN

Heeej på er! Nu är jag sådär trög med bloggandet igen men har så himla fullt upp hela tiden. Kom dock på nu att jag kan skriva lite från mobilen ibland, det är ju smidigare och går fortare så då kan jag skriva lite oftare! Hoppas allt är bra med er iallafall. Med mig är det kanon! Håller fortfarande på med min deff eller vad man nu ska kalla det och det går faktiskt jättebra! Gör inga revolutionerande framsteg men ser lite skillnad på kroppen iallafall och känner mig framförallt mycket starkare. Har minskat några cm runt midja, lår och höfter. Har även börjat träna på morgonen för att få till två pass om dagen och det känns faktiskt riktigt skönt! Har aldrig förstått mig på hur folk orkar träna på morgonen men nu när det har blivit en rutin är det hur skönt som helst! Brukar köra kondition på morgonen och styrka på kvällen. Nu ska jag duscha och se lite på tv innan jag ska sova. Vi hörs snart igen, puss o kram! 

Bild från dagens ryggpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0