ALLA HJÄRTANS DAG

Heeej! Har ni haft en mysig alla hjärtans dag hitills? Det har verkligen jag haft. Jobbade till ett och när jag kom hem stod det jättefina rosor på bordet och Emil hade lagat lunch. Så gullig! När vi hade ätit plockade vi upp Texas (mamma och pappas hund som vi ska passa tills imorgon) och Lucas och åkte till ramsvik. Vi promenerade i bergen vid havet i över en och en halvtimme, så himla härligt! Har dock väääärldens träningsvärk i benen precis som jag trodde att jag skulle få, men det gick ganska bra ändå. Nu kom vi precis hem och om drygt en timme ungefär ska vi åka ut till Patricia och axel för att äta kräftor och mysa! Hoppas ni får en jättetrevlig kväll, puss o kram! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0