AFTERWORK

Hej! Hade en så himla bra ledig dag igår. Började ju som sagt dagen med PT träning och solning. Sedan åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att äta lunch med Patricia på Göstas. Supergott! Efter det handlade jag och förberedde lite för kvällen då vi skulle ha afterwork med jobbet. Damerna kom hit vid 18 för lite bubbel och sedan åkte vi ut till Göstas och mötte upp killarna vid kvart över sju ungefär. Det var mustaschkamp mellan killarna så vi damer skojade lite med dom och hade på oss varsin lösmustasch när vi kom ut, haha! Vi åt en supergod italiensk buffé och hade en jättetrevlig kväll! Min huvudvärk ville dock inte ge med sig så jag åkte hem och la mig hyfsat tidigt. Den har fortfarande inte släppt pch det börjar kännas lite olustigt så mamma har ringt sjukvårdsupplysningen och dom tyckte vi skulle åka in om det inte släpper snart.. Så vi får se hur det går.. Puss o kram

Lite bilder från kvällen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0