HUVUDVÄRK...

Hej! Förlåt att det har varit lite dåligt med inlägg det senaste. Berättade ju om min huvudvärk för några dagar sen och den har fortfarande inte givit med sig.. Var på akuten i lördags men det var som tur var inget allvarligt. Bara kraftig spänningshuvudvärk pga stress och spänningar i nacken.. Läkaren rekommenderade massage och vila, så jag var hos Hrönn på smögen på behandling igår och jag är fortfarande hemma från jobbet.. Kunde iallafall sova hyfsat bra i natt för första gången på länge så det var skönt. Får verkligen hoppas att det vänder snart. Nu ska jag läsa en av alla tidningar som världens bästa mamma har vart här med! Kram

I brist på nya bilder får det bli en bild från i somras på mig och min favorit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0