HUVUDVÄRK

Hej! Ikväll blev det soffan för min del.. Berättade ju igår att jag hade huvudvärk och idag har det bara blivit värre och värre.. Tog några värktabletter förut och tog en promenad för att få lite luft men ingenting hjälper. Fick gå hem tidigare från jobbet och sov i drygt en timme. Har fortfarande ont så ska snart gå och lägga mig igen.. Hoppas verkligen det är bättre imorgon när jag är ledig! Ska ju som sagt träna med min PT Elisabeth och vi ska ses redan vid halv åtta. Det blir ett konditionspass med intervaller men vet inte hur vi ska köra, det får jag se imorn! Ska bli roligt att träna med henne igen, det var ett tag sen nu. Berättar såklart mer om det när jag har vart där imorgon. Tänkte förresten skriva lite om min deff jag körde i höstas  någon dag, är ni intresserade av det? Puss o kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0