LÖPNING

Blev ett sent inlägg idag, har inte haft tid att skriva förrän nu! Jobbade heldag idag med och sedan åkte jag direkt till gymmet. Där var jag inte ensam idag kan jag säga, herregud så mycket folk det var! Det märks att folk har nyårslöften haha! Men jag hade tur och fick mig ett löpband direkt iallafall så de var skönt. Hade inte så mycket tid idag eftersom jag skulle till mamma och pappa på middag efteråt så jag sprang 5 km i ganska högt tempo. Så himla skönt att bara köra kondition nu tycker jag. Det är grymt jobbigt men man blir verkligen trött och svettig varje gång och det tycker jag känns skönt så man vet att man har gjort nått bra. Nu har jag precis gått och lagt mig för att sova, vi hörs snart. Hoppas ni har haft en fin dag, godnatt på er! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0