ARMAR & AXLAR

Heeej! Nu har jag precis ätit efter ett grymt pass på gymmet med Linnea. Idag körde vi armar och axlar. Vi körde 3-4 övningar på både biceps, triceps och axlar och avslutade med dropset på både biceps och triceps. För er som inte vet vad dropset är så börjar man på en ganska tung vikt och kör 8-10 repetioner innan man sänker vikten till nästa steg osv tills man inte har någon vikt alls. Såå skönt att avsluta med för att verkligen köra slut på muskeln. När vi var klara med armar och axlar var vi tvungna att prova den nya brutalbänken! Har aldrig provat de innan så de va nästan lite läskigt tyckte jag haha! Körde bara fem stycken för att prova men ska nog börja använda den tror jag. Vi avslutade sedan passet med plankan i 1*3 minuter. Nu ska jag duscha innan det blir sängen, puss o godnatt! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0