LEDIG EFTERMIDDAG

Hej godingar! Vilken underbar ledig eftermiddag jag har haft! Slutade ett för första gången på jättelänge, jobbar ju nästan alltid till klockan sex. När jag slutade åkte jag direkt ut till smögen för en massage. Så himla skönt! Försöker få in det var fjärde vecka nu ungefär och det gör verkligen så himla gott. Efter massagen åkte jag hem och bytte om till träningskläder för att ge mig ut på en lång powerwalk. Det var helt underbart att va ute och gå i detta vädret! Det känns verkligen som att våren är här för att stanna nu. Gick runt hela smögen och tillbaka, blev en mil ungefär. Sedan gick jag till frisören för att äntligen klippa mig och färga brynen. Det behövdes verkligen och nu känns det tusen gånger fräschare! När jag var klar hos frissan mötte jag upp Emil och då gick vi på ännu en powerwalk, runt Sandö denna gången. Blev ungefär en mil det med så nu är jag helt slut i benen! Har precis duschat och nu ligger jag i soffan och ser på tv. Imorgon är det fredag igen, herregud vad fort veckorna går! Vi hörs då, puss och kram på er! 






Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Hade vart kul med en uppdatering snart Linn! :-)

2015-04-17 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0