LEDIG FREDAG I SOLEN

Herregud vilken underbar ledig dag jag har haft! Tog sovmorgon och vaknade vid halv tio. Då stod jag upp, åt lite frukost, gjorde mig iordning och åkte iväg till gymmet. Där körde jag ett bröstpass för första gången på länge vilket var riktigt skönt. Avslutade även med plankan i 3*1 minut precis som jag gör i slutet av varje pass nu. När jag hade tränat färdigt passade jag även på att sola, så himla skönt! Var riktigt längesen jag gjorde det nu så jag behövde verkligen lite färg på kroppen. När jag var klar på Tumlaren åkte jag till mamma för att äta lite lunch! Var där en stund och sedan tog jag med mig Texas och åkte ut till Haby på ramsvik för en promenad i bergen vid havet. Herregud så fint det var där idag! Vilket väder vi har haft! Det var verkligen helt underbart att vara där ute idag, ville nästan inte åka hem. Promenerade där i nästan två timmar innan vi åkte hem igen. När jag kom hem för ett par timmar sen städade jag i ordning här hemma och nu har jag handlat räkor för kvällen och har precis slagit mig ner i soffan. Hoppas ni får en riktigt mysig fredagkväll nu, det ska jag ha! Puss o kram 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0