HAPPY DAY

Åh orkar inte, hade skrivit ett långt inlägg så lagga datorn och inlägget försvann.. Jaja, får börja om! Var ju ett tag sedan jag skrev här och har bland annat haft en helt underbar helg i Göteborg med fina vänner sedan jag skrev senast. Har även jobbat och tränat en hel del. Idag har jag vart ledig hela dagen, så skönt! Startade dagen med en löptur i spåret. Det var jättetungt att springa idag men jag sprang ändå 7.1 km på ren vilja! Så himla skönt efteråt. När jag kom hem åt jag lunch, dammsög hela huset, duschade och sen hämtade jag mamma på jobbet för att åka till Torp och hämta min efterlängtade iphone 5!! ÄNTLIGEN säger jag bara, som jag har längtat! Men men, nog om det. När jag kom hem stressade jag iväg till tumlaren för ett pass med jobbet. Idag var det core/intensiv träning som stod på schemat och SKJUT MIG va jobbigt det var!! Jobbigaste passet jag vart på på länge! Får se om jag kan röra mig imorgon haha. Nu ska jag läsa lite i Zlatanboken innan jag ska sova, puss och godnatt fina ni!
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; det är bra :) själv då?

2012-10-18 @ 09:50:25
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0