Morgonlöpning

Hej! Allt bra med er? Med mig är det toppen. Kom precis hem efter en löptur! Så himla skönt att redan ha avklarat det innan jobbet, då slipper jag tänka på det sedan. Vi har nämligen kvällsöppet på jobbet idag så jag jobbar till kl åtta ikväll. Tänkte att det blir för sent att träna då så gjorde det nu istället! Vi har jubileumsdagar på jobbet nu (jobbar på Carlssons el) vilket innebär att vi har olika erbjudanden, bjuder på tårta osv. Kul när det händer lite tycker jag! Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning och sedan promenera till jobbet. Vi hörs fina ni, ha en bra dag! Puss o kram!
 
Tog denna när jag var ute på promenad häromdagen!

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; hänt en personlig sak :/

2012-09-27 @ 17:14:12
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0