MILEN!

Hej godingar! Har ni haft en bra helg hitills? Min har vart jättelugn och mysig. Igår jobbade jag till 18 och sedan hade jag fredagsmys med familjen och Julia. Fredagkvällar är heliga för mig. Det är för det första min stadiga vilodag, och jag brukar försöka att hålla kalendern relativt tom då för att bara kunna ta det lugnt och mysa efter jobbet. Idag stod jag upp tidigt, åt frukost och begav mig till Tumlaren med mamma. Har lagt upp ett litet träningsschema med Linnea (kan berätta mer om det senare) och lördagar innebär numera kondition! Tänkte springa ute men det var så himla kallt så jag sprang milen (!) på löpbandet istället!! Det var jättelängesen jag sprang milen nu och jag vet att det är bättre att springa ute men när vädret är som det är så är ju löpbandet bättre än inget! Är SÅ nöjd att jag klarade det då jag inte har sprungit mycket alls på det senaste!
 
Resten av dagen har jag tillbringat på torp. Shoppade lite och beställde ett par nya glasögon! Spännande. Nu fortsätter jag denna lugna helg med ännu mera mys! Hoppas ni får en fin lördagkväll allihop, puss och kram!
 
Två bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Marika

SV: Det är bra med mig också! Hur har din vecka varit? :)

2013-03-17 @ 16:05:09
URL: http://bryngelssons.blogg.se/
Postat av: hannah

svar: trx var riktigt kul! så det blir nog mer med det!
min dag har vart toppen! xx

2013-03-24 @ 21:56:10
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0