TRÄNINGSSCHEMA

Heeej! Hur mår ni? Med mig är det toppen. Har precis duschat efter kvällens träningspass med jobbet. Idag var det cirkelträning som stod på schemat och det var minst lika jobbigt som vanligt.. Men skönt efteråt! Är helt skakig i benen nu då jag redan hade träningsvärk efter gårdagens ben/rumpa pass på gymmet med Linnea! Jag berättade ju att vi har ändrat om lite i våra träningsscheman och för mig ser det nu ut såhär:
 
Måndag - Ben/rumpa på gymmet
Tisdag - Pass med jobbet (cirkelträning, pump, MRL osv)
Onsdag - Fotbollsträning (inkl löprunda)
Torsdag - Överkropp på gymmet
Fredag - VILA
Lördag - Kondition
Söndag - Fotbollsträning/match
 
Den största skillnaden för mig jämfört med innan är egentligen att jag delar upp kroppen i överkropp och underkropp när jag tränar i gymmet. Innan har jag alltid kört igenom hela kroppen varje gång men känner att det är dags att testa något nytt. Ska köra detta ett tag nu så får vi se om det blir någon skillnad! Önska mig lycka till! PUSS
 
Bild från mitt och Linneas ben/rumpa pass förra veckan!

Kommentarer
Postat av: liborius

körde ben och rumpa idag....asså mina ben är som spaghetti, haha!
sv. jag blev tillfrågad om jag ville blogga där så jg tänkte varför inte^^

2013-03-27 @ 14:36:27
URL: http://glossfashion.com/liborius/
Postat av: Marika

Sv: Härligt, min vecka har också varit bra :)

2013-03-30 @ 17:52:37
URL: http://bryngelssons.blogg.se/
Postat av: Madeleine Jonsson

Ser ut som en grym träningsvecka

2013-04-04 @ 15:44:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: liborius

hoppas du får en fin fredagskväll:)

2013-04-19 @ 16:55:45
URL: http://liborius.se
Postat av: gäst

" Jag är kritisk till hela gymkulturen. Jag tycker den har förgiftat människor ". (citat Alexander Bard)


Svar: haha, alexander bard är en jävla pajas och tydligen är du också det :)
linnfredrika.blogg.se

2013-05-22 @ 00:09:31
Postat av: gäst

Tack för det.

2013-05-26 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0