LEDIG ONSDAG

Hej goingar! Hoppas allt är bra med er. Själv är jag heeelt död efter ett hårt ben/rumpa pass med Malin. Vet ju någon som kommer ha goo träningsvärk imorgon iallafall.. Har för övrigt haft en jättemysig dag med Linnea. Började dagen hos tandläkaren (vilket inte är så mysigt men) där dom berättade att jag ska få ta bort rälsen den 5 december!!!!!! VILKEN LYCKA!! Sedan fortsatte vi till Grebbestad och vårt favoritfik Sjögrens i backen där vi åt både lunch och fika, så himla mysigt! Satt där i flera timmar och tog i kapp allt som har hänt det sista. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att äntligen köra ett pass med min PT Elisabeth igen. Det var ganska längesen nu så det ska bli jättekul! Kan skriva mer om passet imorgon. Sov så gott, puss och kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0