ÄNTLIGEN TILLBAKA PÅ GYMMET

Hej på er! Hoppas allt är bra med er! För mig blir det bättre och bättre, har dock ganska ont i underkäken fortfarande efter operationen men det funkar. Har äntligen fått börja styrketräna igen iallafall!! Sååå himla skönt! Så denna veckan har jag vart på Tumlaren och tränat flera gånger. Älskar att promenera men till slut känner man att man vill få ut lite mer. Har ju såklart fått börja väldigt försiktigt med lätta vikter osv, märker verkligen att jag har blivit svagare men det är bara att kämpa på. Hoppas att jag så snart som möjligt kan börja dela upp kroppen i överkropp/underkropp när jag gymmar iallafall. Förhoppningsvis ska jag även träffa min PT Elisabeth någon dag i veckan också! Nu ska jag snart ut till smögen för att strandstäda (!) med fotbollslaget, känns ju sådär kul i detta tråkiga vädret men vad gör man inte för klubben! Vi hörs snart igen, puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0