FOTBOLLSTRÄNING

Hej hopp! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen! Har precis vart på fotbollsträning så är helt mör i benen nu, ska bli skönt att sova snart. Igår blev det ett pass på gymmet igen, dock själv denna gången. Det kan också va skönt ibland men jag tycker ändå det är mycket roligare och mer motiverande att träna tillsammans med någon. Men iallafall, det blev ett rygg och biceps pass som faktiskt gick väldigt bra även att jag va själv. Imorgon har Linnea lyckats övertala mig om att träna på kvällen, vilket jag aldrig gör på fredagkvällar.. Vi får väl se hur det blir me det, ha ha.. Nu ska jag sova, ha det så bra så hörs vi snart igen! Puss & kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0