SUNNY SATURDAY

Hej på er!

Äntligen är det helg, som jag har längtat! Det har varit en ganska tuff vecka hitills med mycket i skolan, mycket planer och framförallt körkortstagande!! Tog körkort i tisdags för er som inte visste det och det är en OTROLIG frihetskänsla! Går inte att beskriva förrän man själv sitter där, helt ensam i bilen på första åkturen utan en grön skylt bak på bakluckan!

Över till annat. Om ett par timmar kommer två kära vänner hit till mig, Frida och Amanda. Vi ska luncha på Bella Gästis och sedan ha antingen myskväll eller gå ut, vi har inte riktigt bestämt oss än. Men hur det än blir så känner jag på mig att detta kommer bli en superbra dag!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0