GOOD MORNING!

GOD MORGON!

Är ledig idag, men stod ändå upp i hyffsad tid för att snart bege mig ut till frisören! Ska bli grymt skönt att få fräscha till håret med klipp och färg såhär efter sommaren.
Annars då? Jo allt rullar på. Jag jobbar fortfarande på mitt sommarjobb och kommer förhoppningsvis fortsätta ha timmar där nu i höst med. Förutom det har jag äntligen börjat komma igång med träningen igen efter sommaren! Känns skönt. Jag lägger alltid ner det där med tränandet under sommaren, haha..
Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna, vi hörs senare! Ha en bra dag allihopa, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lägg upp bild på det nyfixade håret sedan ;)

2011-08-31 @ 20:13:02
URL: http://lisafilippaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0