TORSDAG

Hej godingar!

Nu kom jag precis hem efter ett svettigt boxningspass! Det är så himla härligt med boxning tycker jag, man tar verkligen ut sig helt och hållet och det känns så JÄKLA bra efteråt! För er som inte har testat det så rekomenderar jag er verkligen att prova!

Annars då? Idag har jag vart i skolan hela dagen, har iallafall fått gjort en uppgift så jag kunde stryka ytterligare en från min to do list, härligt! Nu återstår det bannemej inte mycket i skolan alltså... 12 dagar kvar till studentresan och typ 28 till studenten..!

Nu ska jag duscha och sedan slappa framför TVn/datorn hela kvällen, det är jag värd! PUSS


Om tolv dagar är vi där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0