8 NOVEMBER 2011

Hola!

Kan börja med att tala om att helgen var grym. Började somsagt med firmafest med ett gött gäng arbetskollegor på Tanumstrand på fredagen. Sedan på lördagen åkte jag till götet med goa tjejer för att äta middag hos Cornelia och sedan gå ut! Tack än en gång Cornelia, det var superlyckat! Söndagen bestod mest av hemresa och ett sjukhusbesök, vilket inte var lika roligt.. Men bortsätt från det var helgen toppen!

Nu är arnetsveckan i full gång igen och jag jobbar tidigt skift denna veckan. Idag har jag jobbat, gymmat, solat och gått en långpromenad med Emelie! Bra dag! Nu ska jag se på SOS Västkust på datorn, har nämligen hört att jag är med i veckans avsnitt haha.. Ha det bra så hörs vi! PUSS

Igår var det förresten exakt en månad kvar tills vi åker till Thailand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0