KÖPENHAMN ÖVER HELGEN!

Får bli ett snabbt inlägg! Idag är det bannemej fullt upp! Stod upp vid tio och stack direkt ut på en löprunda. Tog med mig bankkortet och drog efter löprundan direkt till bageriet, haha den är väl fin? :D Köpte iallafall med mig lite fikabröd hem, gick ut med hunden och har nu precis duschat. Nu ska jag äta och dammsuga hela huset innan mamma kommer hem om ca en halvtimme. Sedan blir det en snabbis till Tumlaren för att sola, sen hem, byta om och sen åker vi till Köpenhamn! Sover på hotell i Köpenhamn inatt för imorgon är det nämligen dop till min lilla kusin! Ska bli jätteroligt att träffa henne igen! :) Är hemma imorgon kväll igen, bloggar då! Ha en underbar helg allihop så hörs vi imorgon, puss o kram!
Bild på mig och mina favoriter på en förfest i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0