LUGN HELG

Dags för lite uppdatering här kanske? Finns dock inte så mycket att skriva. Personalfesten i fredags blev jättelyckad! Många goa människor, mycket skratt och mycket dans, trevligt! Igår hade jag världens slappaste lördag vilket var grymt skönt. Jobbade till ca halv två och efter det tog jag det bara lugnt. Var ute på en mils powerwalk med Emelie och sen myste jag med mamma och pappa hela kvällen! Idag ska jag nog inte göra så mycket mer än så heller. Träna med Emelie och se på Idol med Olivia ikväll, mys! Vi hörs senare, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Tack detsamma! Hoppas du haft en underbar helg :)

2011-09-18 @ 22:26:26
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0