WEEKEND

Hej! Måndag igen, har ni haft en bra helg? Min har vart toppen. I fredags körde jag ju som sagt ett pass med Elisabeth på Tumlaren. Hade bett henne innan att köra slut på mig fullständigt och det fick jag ångra, haha.. Vi körde ett pass med bland annat boxning och styrka. Var helt slut i kroppen efteråt men det var grymt skönt! Det blir en helt annan sak att träna bara vi två än när man är på tex ett pass eller kör själv i gymmet. Man pressar sig själv mycket mer när hon står och skriker på en, haha! Efter passet cyklade jag till jobbet och jobbade sedan till 18. Sen var det fredagsmys med räkor med familjen. Lördagen bestod sedan av jobb 7-14 och därefter en långpromenad och fika med mamma på smögen! Sedan på kvällen blev det mys med Emelie. Söndagen blev ganska lugn med ett besök hos optikern på torp och sedan långpromenad med mamma och mys hos Julia och Allan på kvällen! Blev med andra ord en lugn men väldigt mysig helg! Nu ska jag strax äta lite och sedan promenera ut till jobbet, vi hörs senare! Puss!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: Tack snälla fina linn!! Blir så glad :) <3

2012-04-23 @ 21:13:59
URL: http://fridaeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0