20 år!!!

Hej på er! Idag är det inte vilken dag som helst utan det är min 20-ÅRSDAG!!! :D Som jag har längtat efter denna dagen, haha. Och den kunde inte blivit bättre! Blev väckt av världens bästa familj med sång och presenter tidigt imorse. Fick min efterlängtade TV och en del annat fint! Åt sedan en god pannkaksfrukost med min lillebror framför julkalendern, såå mysigt! Efter det åkte jag ut till jobbet där jag blev mottagen av ännu mera sång och presenter, har helt klart världens goaste arbetskamrater! Jobbade sedan till ett och efter det var det dags för min systemet-prmiär haha! Har sedan spederat eftermiddagen med julbak och mys med mamma och nu ska vi strax äta massa gott till middag! Är SÅ nöjd över denna dagen och vill bara tacka alla fina vänner, familj och arbetskamrater för all uppvaktning, ni är bäst! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0