2 FEBRUARI 2012

Hej godingar! Allt bra med er? Själv har jag haft en ganska dålig dag idag faktiskt, rent fysiskt. Har haft fruktansvärd värk i hela huvudet/ansiktet/munnen... Börjar bli lite bättre nu dock så hoppas på att kunna sova lite inatt. Imorgon har jag äntligen tid hos tandläkaren igen, har gått en och en halv vecka sedan jag var där senast. Ska bli spännande att höra vad de säger om resultatet hitills, håller tummarna för att det ska gå bra. Hoppas även att jag har skruvat färdigt nu! Får nääästan in två tior nu, TVÅ!! Haha, helt sjukt egentligen. Nu ska jag sova, vi hörs mer imorgon! Puss och godnatt!


En bild från en promenad här om dagen.

Kommentarer
Postat av: Linn - fotoblogg

fin bild =)

2012-02-05 @ 09:41:08
URL: http://linnfotografering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0