DAG 2

Japp, precis som rubriken lyder så är jag nu inne på min andra dag efter operationen och jag kan säga att det går saaakta men säkert framåt. Svullnaden börjar så smått gå ner och jag börjar bli mer rörlig i munnen. Smärtorna är dock ungefär dem samma som de varit hela tiden, men jag tar värktabletter var fjärde timme så det funkar hyfsat bra. Största minuset är hungern. Har nog aldrig varit såhär hungrig, inte så konstigt dock med tanke på att jag endast har fått i mig en halv skål fil idag.. Men men, jag försöker blicka framåt och tänka på att det nu bara kommer att bli bättre och bättre! Lovar att hålla er uppdaterade. Hoppas förresten att ni gillade bilderna från resan, imorgon kommer fler! Puss på er, ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: tack gulle du, så glad jag blir av att höra såna fina ord :D Hoppas du får en trevlig dag! Kram

2012-01-15 @ 13:58:53
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE - Tävlingar igång ♥

sv: Ja men det är de verkligen :) tack gulle, kram!

2012-01-15 @ 14:52:52
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0